Team Fit&Sund Cycling

Sommeren er over os og snart er det alvor...
Afgangsdagen mod Paris, er lørdag den 18. juli og vi inviterer dig, til cykelfest i Horsens.
Sæt et stort kryds i kalenderen, allerede fra kl. 8.45 om morgenen og kom med os til morgenfest på Hotel Scandic Opus.
Programmet for dagen er:
Kl. ca. 08.45 Præsentation af holdet foran Scandic Opus
Kl. ca. 09.40 Afgang mod Hestedamsgade
Kl. ca. 10.00 Afgang mod Flensborg
Herefter fortsætter cykelfesten i Hestedamsgade for alle i Horsens. Gaden sørger for hygge, musik, kaffe og rundstykker.
Vi glæder os til en fantastisk cykelfest!
Holdet er klar - gode ben og højt humør!
7 dage ned igennem Europa - målet er Champs-Élysées i Paris.
En fantastisk oplevelse, båret af et stærkt sammenhold.
Team Fit&Sund Cycling cykler igen i år, til fordel for familier med syge børn på børneafdelingen i Skejby, samt lokale institutioner og bosteder for børn og unge med særlige udfordringer i Horsens.
Du kan følge holdet på Facebook Team Fit&Sund Cycling

